Tuesday, June 8, 2010

Beautiful Korean Song( Kiss : Because I'm a girl)




oh, what so special about this song? banyak aku ada kenangan tersendiri, it was introduced by my buddy ag, terus fall in love dengan ini lagu.

Frankly, i don't understand the lyrics because its korean kan, tapi bila nonton klip video u definitely got the message, the plot and the videos was shoot very nicely, aku suka dan faham.

sangat touched, dan bisa membuat kamu cenggeng, ya bila menangis jangan malu itu tandanya kita normal sebagai seorang insan yang ada hati dan perasaan.

lagu ini membangunkan memori kala kami bersahabat, bertelingkah dan paling indah kala diberi peluang keudara di radio sebagai dejaay, oh that was among my precious experience la, aku tak malu aku kami sangat dedicated!

this, song somehow taught me about life, pengorbanan, dan di sini aku belajar untuk rela menguris hati sendiri demi sebuah persahabtan, pernah selalu, kadang kala tak mahu, tapi belum jemu!

No comments:

Post a Comment